31.03.2014

30 dniowe wyzwanie Mel B i Tiffany

Cześć kochani! 
Wybaczcie mi, że ostatnio moja aktywność tutaj trochę zmalała, ale zbliżają się testy gimnazjalne, cały mój czas wolny wypełniony jest nauką, a internet zszedł na drugi plan. Mam nadzieję, że rozumiecie. Zdecydowałam się teraz napisać tą notkę, ponieważ rozłożyła mnie choroba i siedzę w domu. Plus, dziś jest ostatni dzień marca, więc czas na ĆWICZENIA NA KWIECIEŃ! Gotowi?
PAMIĘTAJCIE, ŻE jeśli jeszcze nie zabrałyście się za odchudzanie, jeszcze nie jest za późno! Do wakacji jeszcze 3 miesiące, przy mocnym samozaparciu można osiągnąć w tym czasie naprawdę duże efekty.
Poniżej prezentuję wam 30 dniowe wyzwanie z Mel B i Tiffany.


Zdęcie znalazłam w internecie, nie jestem autorką tego treningu!
Słyszałam dużo dobrego o tym wyzwaniu, widziałam na internecie efekty i zdecydowałam się spróbować, bo uwielbiam Mel B i ćwiczenia z nią to czysta przyjemność. Tiffany będzie miłym urozmaiceniem.
ĆWICZENIA:
6x w tygodniu zestaw z Mel B:
2. BRZUCH
4. NOGI
do tego, co drugi dzień:

TO CO, PODEJMUJECIE WYZWANIE?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz