8.03.2014

Jak prawidłowo wykonywać pomiary ciała?

Witam moje kochane! 
Obiecałam wpis na temat pomiarów ciała i w końcu się za to zabrałam. Poszperałam w internecie, zebrałam informacje i oto jestem! 
Zasady pomiarów:
1. Najlepiej robić je raz w miesiącu, nie częściej
2. Najlepiej rano, kiedy mięśnie są jeszcze w stanie spoczynku
3. wykonywać je dokładnie!
4. Zawsze mierzyć określoną część ciała (na przykład prawe udo, prawą łydkę i tak dalej). Żebyś nie wpadła w panikę, ze centymetrów przybyło, bo pomyliłaś lewą stronę z prawą:)
Poniższy obrazek pokazuje, w jakich miejscach wykonywać pomiary, jednak niżej i tak opiszę dokładnie każde miejsce.

A. biust - ja mierzę zawsze na wysokości sutków, na wydechu,  w miękkim staniku lub podkoszulce, 
B. talia - w najwęższym miejscu brzucha, na wydechu
C. brzuch - na wysokości pępka, na wydechu
D. biodra - w najszerszym miejscu
E. udo - jak już mówiłam, wybierzcie sobie jedno, które mierzycie, żeby wam się nie myliło, chyba, że chcecie mierzyć oba. w najgrubszym miejscu 
F. łydka - w najszerszym miejscu
Proste? Wydaje mi się, że tak:) Mam nadzieję, że ten post wam pomógł x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz