6.03.2014

Ćwiczymy: brzuch

Tą notką rozpoczynam cykl wpisów z ćwiczeniami na poszczególne partie ciała. Mam nadzieję, że przypadnie wam to do gustu. No bo w końcu chyba każdy chce mieć płaski, piękny brzuszek, prawda? :)

(kolejność przypadkowa)

1. Mel B brzuch
Myślę, że znana wielu z wam. Uwielbiam ją za tą niesamowitą energię i wieczny uśmiech na twarzy. Myślę, że wielu osobom przypadnie do gustu.

2. Mel B abs
Tak samo jak powyżej, także bardzo fajne ćwiczenia z dawką pozytywnej energii.

3. Flat stomach
Bardzo przyjemne ćwiczenia z pogodną blondyneczką. Stopień trudności uważam za umiarkowany. Ulubione ćwiczenia mojej mamy:)

4. 7 ab exercises
7 fajnych i przyjemnych ćwiczeń z tą samą dziewczyną co powyżej.

5. 8 minute abs
Zestaw ćwiczeń sprzed…. Iluś tam lat, haha, robione przez pana w śmiesznych gatkach, które zawsze poprawiają mi humor. Fajne jest to jest licznik i takie kropeczki, które pokazują nam ile ćwiczeń zostało do końca.

6. 5 minute abs with Tiffany Rothe
Jakiś czas temu zaczęłam z nią ćwiczyć i wręcz ją pokochałam! Na pewno muszę do treningów częściej wprowadzać ćwiczenia z nią. Nie są nie wiadomo jak wymagające, powiedziałabym nawet, że proste i przyjemne:)

7. The bikini abs workout
Jak wyżej:)


Myślę, że tyle wystarczy. Te ćwiczenia możecie łączyć, dodawać do nich cardio lub ćwiczenia na inne partie ciała. Naprawdę, cokolwiek. PAMIĘTAJCIE! że każde ćwiczenia przynoszą efekty, nie ma ćwiczeń ‘złych’. Wszystkie są dobre:)

To tyle na dzisiaj! Do napisania x
Następna notka już jutro na temat ćwiczeń na… Nogi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz