7.03.2014

Ćwiczymy: nogi

Jak wam minął ten tydzień szkolny? Mi mówiąc szczerze, całkiem nieźle, chociaż początek był ciężki, z uwagi na to, że wracałam po feriach. Oj tak, był ból dupy, był. No ale niestety. Plus jest taki, że to był pierwszy tydzień, więc sprawdziany były tylko dwa. Dopiero teraz zacznie się jazda, i tak do testów, do kwietnia. Już nie mogę się doczekać:)))))
Dzisiaj zapowiedziałam sobie, że mam dzień bez słodyczy. Ale cały dzień chodziłam tak niesamowicie głodna, że aż zaczęłam się o siebie martwić, haha. Być może zjadłam za małe śniadanie? Kto wie. No, i zjadłam obiad i jakieś pół godziny później nabrałam takiej ochoty na słodycze, że myślałam, że nie wytrzymam. Poszłam do kuchni, patrzę, a tam jeszcze nierozpakowane czekoladki. I co zrobiłam? No oczywiście je otworzyłam i zjadłam 6 sztuk. Cóż, mogło być gorzej. Wyrzuty sumienia były, więc od razu wsiadłam na rowerek, trochę pojeździłam a później ćwiczyłam prawie 40 minut, także myślę, że wyszłam na zero. Dobra, nie przynudzam dłużej, tylko przechodzę do sedna sprawy, co nie?

Tak jak zapowiedziałam, dzisiaj prezentuję wam różne treningi skupiające się na pracy na nogi. A więc zapraszam!:)

image

(kolejność przypadkowa)
1. 10 Minute Ballerina Beauty, Long Legs, Tight Booty Workout by Tiffany Rothe
Bardzo polecam ćwiczenia z Tiffany, mnie osobiście robi się je bardzo przyjemnie:)

2. Miley Cyrus legs workout
Uwielbiam je! Dają niezły wycisk, nogi drżą po skończeniu tych ćwiczeń, ale warto, naprawdę. Myślę, że nie tylko ja kocham nogi Miley, prawda? Ps. Nie wskazane dla osób mających problemy z kolanami.


3. Legs workout by fitnessblender
Bardzo lubię ten kanał, ćwiczenia są na średnim poziomie trudności.

4. Ćwiczenia na nogi z fithappy2
Lubię tą babkę, fajne jest to, że jest ona polką. Zdecydowanie miła odmiana od Amerykanek haha. Nie za ciężkie i nieskomplikowane ćwiczenia.

5. Mel B nogi
Uwielbiam Mel B, jednak te ćwiczenia są dla mnie nudne i jakoś nie palę się do tego, aby je wykonywać. Ale cóż, skuteczne są na pewno, o to się nie martwcie. Być może wam przypadną do gustu:)


Dzisiaj tylko tyle, ponieważ nie znam więcej sprawdzonych przeze mnie ćwiczeń na nogi. Oczywiście możecie poszperać na youtubie, gwarantuję, że znajdziecie ich wieeele. Poróbcie kilka i znajdźcie swoje ulubione:)
Tak samop jak ćwiczenia na brzuch, ćwiczenia na nogi możecie łączyć z innymi ćwiczeniami, dokładać cardio i tak dalej. Całkowita dowolność.
Następny post pojawi się jutro (może nawet uda mi się wstawić dwa, zależy od tego ile będę miała czasu). Napiszę o ćwiczeniach na tyłek i ramiona, także mam nadzieję, że was zainteresuję:)
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz