20.03.2014

Trening biegowy

Przepraszam, że musieliście dłużej poczekać na ten wpis, ale  w tygodniu nie mam praktycznie na nic czasu oprócz nauki. Prawie codziennie siedzę do 16:30 w szkole, do tego lekcje i tak dalej, mam nadzieję, że rozumiecie. 
Jestem właśnie po wieczornej rundce killera z mamą, siedzę i powoli ochłaniam po treningu haha. Wczoraj zrobiłam po raz pierwszy turbo spalanie Chodakowskiej. Wszyscy zawsze pisali, że killer i turbo są o porównywalnym stopniu trudności. Turbo jest o wiele prostsze od killera, osoba początkująca na pewno da sobie z nim radę. Myślę, że w weekend napiszę post o ćwiczeniach Chodakowskiej i dokładniej opiszę jej programy, co wy na to?
Co do dzisiejszej notki, to chcieliście, abym przygotowała przykładowy trening biegowy, więc prezentuję wam go poniżej.

image

Wiem, że na początku perspektywa przebiegnięcia 15, czy 20, nie mówiąc o 30 minutach bez przerwy wydaje się straszna haha. Ale nie martwcie się, bieganie w ten sposób naprawdę, naprawdę poprawia kondycję. 30 minut biegu po 30 tygodniach będzie naprawdę proste! To co, kiedy zaczynacie?:)
Wybaczcie, ale jestem strasznie zmęczona i nie mam siły nic więcej pisać. Następna notka w niedzielę! ♥
Całuję! x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz