2.05.2014

Stwórz swój zeszyt odchudzania

Cześć kochani!
Mamy maj, czujecie to? Jeszcze tylko 2 miesiące do wakacji! Jejku, ale to szybko leci. Dzisiaj mam dla was taki mini poradnik: Jak zrobić swój zeszyt odchudzania? Mam nadzieję, że wpis was zainspiruje i zaciekawi:)
Mój zeszyt wygląda tak
Na okładkę zwykłego zeszytu nakleiłam białą kartkę papieru, wydrukowałam kilka inspirujących i motywujących obrazków, po czym przykleiłam je. Na sam koniec, żeby całość była trwalsza, zakleiłam wszystko taśmą klejącą.:)
Lecimy dalej i wchodzimy do środka zeszytu! :D
Każdy miesiąc rozpoczynam narysowaniem takiego jakby kalendarza, gdzie zapisuję wykonane ćwiczenia w dany dzień. Jak widzicie, 1 maja został zakreślony zielonym kółkiem, co oznacza, że w całości trzymałam się diety, ćwiczyłam itd. 2 maja zakreślony jest pomarańczowym kółkiem, co oznacza jakieś odstępstwo od diety lub brak ćwiczeń. W tym wypadku było to odstępstwo od diety, przyznaję się bez bicia. W swoim zeszycie używam jeszcze jednego oznaczenia, mianowicie czerwonego X, którego używam, kiedy totalnie zwalam jakiś dzień. Dzięki takim oznaczeniom, widzę czarno (no nie czarno, kolorowo) na białym jak wyglądał mój tydzień.
Jak widać, kolejna strona to takie zebranie najważniejszych informacji. Są moje wymiary z dwóch terminów, jeden jeszcze nie uzupełniony. Jest waga co tygodniowa. Na samej górze zawsze robię taki kalendarz, gdzie koloruje każdą kratkę, oznaczającą dzień bez słodyczy. Niżej są dwa mini kalendarze, gdzie będę zapisywała dystans jaki przebiegłam/przejechałam.
Tutaj zapisuję swój dzienny jadłospis, czasami zapisuję też ile herbaty i wody wypiłam.
Jeśli jeszcze nie złożyłaś takiego zeszytu to bardzo cię do tego zachęcam. To świetny sposób żeby wszystko dotyczące diety i ćwiczeń było zorganizowane i tak dalej. Zapisywanie wszystkiego co się je także bardzo pomaga, ponieważ pozwala później eliminować błędy. :)
Mam nadzieję, że wpis przypadł wam do gustu.
Jutro dodam kolejną notkę i będzie to PODSUMOWANIE KWIETNIA! :)
Do napisania! x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz