21.03.2015

Wrażenia po biegu KolorON - Koszalin

Piszę do was, wciąż nabuzowana pozytywną energią i nakręcona emocjami po skończonym biegu, który na długo pozostanie w mojej pamięci. W moim mieście, z okazji pierwszego dnia wiosny odbył się dzisiaj kolorowy bieg na dystansie 5km. Co kilometr każdy uczestnik był obsypywany kolorowym proszkiem. Pomysł, jak dla mnie cudowny! Wszyscy wyglądali przezabawnie z masą kolorów na ubraniach i twarzy.
Trasa prowadziła w większości przez miasto, głównie chodnikiem, końcówkę, około 1,5 km pokonywaliśmy biegnąc lasem. Taka odmiana nawierzchni to bardzo fajna sprawa. Czas w jakim pokonałam dystans to około 33 minuty. Dokładny poznam pewnie za kilka dni, jak opublikują na stronie. Ze swojego wyniku jestem naprawdę niezmiernie zadowolona! Teraz moim celem jest przebiegnięcie 5 km poniżej 30 minut. 
Wszystko byłoby super, gdyby tylko pogoda była lepsza. Było pochmurno i cały czas mżyło, aczkolwiek chcieć to móc! Najsilniejsi dali radę. Może za rok pogoda nam dopisze, bo jestem przekonana, że akcja zostanie powtórzona. W biegu wzięło udział naprawdę dużo osób, coś około tysiąca i myślę, że byłoby nas dużo więcej, gdyby nie pogoda. 
Poniżej kilka zdjęć. Pewnie sie domyślacie która to ja. ;)









Nie obyło się oczywiście bez podarunków po skończonym biegu. Każdy otrzymał butelkę wody, jabłko, zabawną gumową bransoletkę z napisem "zakaz stękania", naklejkę i 4 darmowe wejściówki do siłowni Pure, która była patronem biegu. Także było warto. :D


Mam nadzieję, że podobne imprezy będą organizowane u mnie w mieście częściej, bo to naprawdę cudowna sprawa. Tyle ludzi kochających się ruszać, świetna atmosfera i masa radości. Nawet zła pogoda nie zdołała nam tego popsuć. Więc jeśli tylko w twojej okolicy będzie odbywało się coś podobnego, nawet się nie zastanawiaj nad wzięciem udziału! :)

2 komentarze:

  1. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!!

    OdpowiedzUsuń