12.06.2014

Stwórz własny plan treningowy

Cześć kochani! Co u was?
Wybaczcie, że notka dopiero teraz, ale byłam na 3 dniowym wyjeździe, a kiedy wczoraj wróciłam, nie miałam siły, aby pisać notkę.
Tak w ogóle to jutro mam bal gimnazjalny i jestem tak mega podekscytowana, że fdhuykafhdusifhds. Nie mogę się doczekać, ale jednocześnie jest mi smutno, że jestem coraz bliżej rozstania się z moją klasą:( Ale dobra, koniec o tym, przejdźmy do notki. 
Wiele z was zadaje mi pytania: jak ćwiczyć, co ćwiczyć, w jakiej kolejności ćwiczyć i tak dalej. Zaraz na nie odpowiem i dam wam kilka rad.

Na początek weźmy pod lupę jeden przykład. Dziewczyna, lat 15, kilka zbędnych kilogramów, przeciętna sprawność fizyczna. Zależy jej na zgubieniu tkanki tłuszczowej i lekkim wyrzeźbieniu ciała w szybkim czasie.
1. Co taka osoba powinna ćwiczyć?
cardio, HIIT lub ćwiczenia aerobowe + ćwiczenia siłowe lub na poszczegó
2. Ile razy w tygodniu ćwiczyć?
Maksimum 6.
3. Ile minut dziennie?
Optymalna długość treningu to 45 minut. Nasze ciało spala najwięcej tłuszczu po 30 minutach, więc im dłużej ćwiczymy tym więcej tłuszczu spalimy.
4. W jakiej kolejności wykonywać ćwiczenia?
Można to mieszać na wiele różnych sposobów. Oto kilka z nich:
1. rozgrzewka (lub krótkie cardio), ćwiczenia na nogi, ramiona (lub na jakąkolwiek inną część ciała), cardio, ćwiczenia na pośladki, rozciąganie
2. rozgrzewka, długie cardio, rozciąganie
3. rozgrzewka, ćwiczenia na różne partie ciała, cardio, rozciąganie
Układając swój własny plan treningowy:
- określ na jakich efektach ci zależy:
1. Jeśli chcesz spalić tłuszcz, ćwicz cardio, HIIT lub aeroby
2. Jeśli chcesz ćwiczyć nad poszczególnymi partiami ciała, wykonuj ćwiczenia na te partie
- określ ile minut dziennie jesteś w stanie poświęcić na trening
- pamiętaj o tym, aby trening nie był monotonny

Myślę, że to by było na tyle. Mam nadzieję, że chociaż troche wam pomogłam w tym kierunku. Do napisania! x
weight loss
♡ Weight Loss Motivation ♡
hhhk  - http://myfitmotiv.com - #myfitmotiv #fitness motivation #weight #loss #food #fitness #diet #gym #motivation
Get Fit Don't Quit!
Pain is fuel.  - http://myfitmotiv.com - #myfitmotiv #fitness motivation #weight #loss #food #fitness #diet #gym #motivation

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz