22.06.2014

Przykładowe posiłki

Cześć wam! Wybaczcie, że tak dawno nie było notki, ale nie miałam do tego głowy ani czasu. Moja dieta to ostatnio była jakaś porażka. Ćwiczenia tak samo. Ale od początku tygodnia wróciłam na dobre tory, także jest okej. 
Nie przedłużając, przechodzę do treści posta. 

ŚNIADANIE:
- owsianka (w jakiejkolwiek formie)
- omlet z 2 jajek i z warzywami
- jajecznica
- jajko na twardo lub miękko
- placki owsiane
- pancakesy bananowe (rozgniecionego banana wymieszać z 2 jajkami)
- pełnoziarnista bułka
- kanapki z chleba pełnoziarnistego
- sałatka owocowa
- jogurt z musli
- koktajl

Obiad:
- ryż z warzywami
- pierś z kurczaka w przyprawach + ryż + sałatka
- zupa krem np.  pomidorów lub szpinaku + trochę mozzarelli + grzanki
- spaghetti z mięsem drobiowym
- ryba na parze
- pierś z kurczaka w jakimkolwiek sosie + makaron pełnoziarnisty
- makaron pełnoziarnisty + sos szpinakowy z piersią z kurczaka
- zapiekanka makaronowa
- risotto

Kolacja:
- pieczywo chrupkie
- serek wiejski 
- jogurt z musli
- kanapki
- sałatka
- jajecznica

PRZEKĄSKI:
- jabłko + masło orzechowe
- owoce
- jogurt z musli
- ciastka owsiane
- pieczywo ryżowe (z dżemem lub owocami lub na sucho. ogólnie tu panuje dowolność)
- zdrowe przekąski do kupienia w sklepach (batoniki musli, ciasteczka, popcorn chips)
- koktajl
- popcorn smażony bez tłuszczu
- chrupki kukurydziane

Nie jest tego za dużo, ale kiedy coś jeszcze mi się przypomni to dopiszę. Myślę, że to by było na tyle. Jeśli mi się uda to jutro dodam kolejną notkę, aby wynagrodzić wam moją długą nieobecność. 
Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz