5.10.2014

Sałatka z awokado i serem feta

Piszę pierwszy, oficjalny post na nowym blogu. Trochę czuję się tak, jakbym zaczynała od zera. Mam nadzieję, że czytelnicy przeniosą się tutaj razem ze mną, bo nie bardzo chcę pisać tylko dla siebie. Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie. Dlatego jeśli czytacie, dodajcie się do obserwatorów, lub zostawcie komentarz. Proszę ♥
Dziś nie mam czasu, ani ochoty pisać długirj notki, bo jestem zawalona nauką, jednak postanowiłam, że wstawię przepis na pyszną sałatkę, którą zrobiłam wczoraj na kolację.

Składniki na sałatkę:
  • sałata lodowa/rukola/mieszanka sałat
  • pomidor
  • pół małej cebuli
  • ser feta
  • przyprawy (oregano,bazylia,tymianek)
  • pół awokado
  • rzodkiewka
Składniki na sos:
  • łyżeczka musztardy
  • łyżka miodu 
  • 2 łyżki oliwy
  • łyżka soku z cytryny
  • sól i pieprz
  • szczypta oregano
Nie będę pisała jak zrobić sałatkę krok po kroku, bo to chyba oczywiste jak ją zrobić. Nie podałam ile dokładnie dodać fety ani pomidora, bo po prostu dodacie tyle, ile uważacie. Smacznego! 



1 komentarz:

  1. Mam słabość do takich zielonych sałatek, a w dodatku uwielbiam słony smak fety.
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń