2.10.2014

#Fitździernik

image
Cześć kochani!
Pisałam wam, że planuję wprowadzić różne nowe posty, w tym między innymi TEMATYCZNE MIESIĄCE, a październik, czy też fitździernik będzie….MIESIĄCEM BIEGANIA który nazwę: Rozbieganym październikiem.
image
Ostatnio złapała mnie faza na bieganie. O dziwo, coraz bardziej to lubię. Staram się biegać 2-3 razy w tygodniu po 5-6 km. Kupiłam sobie nawet specjalne legginsy do biegania, które możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Napiszę o nich za jakiś czas coś więcej, kiedy je wypróbuję, a zrobię to jak skończę pisać tą notkę. 
image
imageimage
Miesiąc biegania - o co w tym chodzi?
Mówiąc najprościej, w tym miesiącu moje notki będą w dużej mierze skupiały się na bieganiu, ale oczywiście nie tylko. Poniżej częściowa lista wpisów, jakie się pojawią:
- posiłki przed i po bieganiu
- rady dla biegaczy
- przydatne akcesoria/aplikacje
- kilka słów o ubraniach
- jak biegać, aby schudnąć?
- bieganie, a rozrost łydek
Mam nadzieję, że pomysł z tematycznymi miesiącami wam się spodoba.
To by było na tyle, jeśli chodzi o plany dotyczące bloga, a teraz czas na MOJE PLANY NA PAŹDZIERNIK:
- pokonanie 100 km - biegiem, rowerem czy też na rolkach. obojętnie. wszystko to zsumuję na koniec miesiąca i zobaczymy, czy mi się udało
- wypróbowanie wszystkich płyt Ewy Chodakowskiej z serii Total Fitness, które były dołączane do magazynu SHAPE
- październik miesiącem bez słodyczy - dopuszczalna jedynie niewielka przekąska podczas cheat day
- zrobienie remontu w pokoju - trochę w innej mańki, ale planuję to już od dłuższego czasu, dodatki mam kupione, tylko czekam, aż tata znajdzie czas, aby pomalować ściany. jestem mega podekscytowana! <3
- schudnąć min. 1 kg - co prawda nie jest to priorytet, tylko raczej takie ‘widzimisię’
- uczyć się systematycznie - w końcu jestem w liceum, i to nie byle jakim, bo najlepszym w mieście, więc jednak trzeba się przyłożyć do nauki. skończyły się czasy gimnazjum, ehhh :(
Myślę, że to wszystko, chociaż pewnie w trakcie miesiąca dodam do tej listy kilka podpunktów, ale na chwilę obecną jest ich tyle. 
To co, GOTOWE NA FITŹDZIERNIK? Bo ja tak! :)
I pamiętajcie, zachowajcie pozytywne nastawienie, uśmiech na twarzy i nie dajcie się jesiennej chandrze. Zamiast tego dzielcie się z ludźmi pozytywną energią.
Miłego wieczorku, tymczasem ja idę biegać. Całusy! ♥

2 komentarze:

  1. OMG!!! Matko świetny blog !! Od dawna szukałam takiego, w którym są porady, propozycje i motywacje do zdrowego stylu życia!! Jest świetny od razu mi się spodobał!! Mam pytanie... Oczywiście jeżeli nie masz ochoty to nie odpowiadaj... A więc ile ważysz i
    ile masz wzrostu? :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa! ♥ Ważę w okolicach 58-57 kg przy wzroście 164 cm :)

      Usuń