12.04.2015

ZAWIESZAM BLOGA

Cześć kochani!
Przybywam do was z kiepską wiadomością. Niestety, ale ZAWIESZAM BLOGA. Bardzo mi przykro, że robię to tak nagle, jednak myślałam nad tym od pewnego czasu i stwierdziłam, że prowadzenie tego bloga nie sprawia mi już takiej radości, jak kiedyś. Poza tym, brak mi na to wszystko czasu. Wolę w ogóle nic tutaj nie pisać, niż dodawać notki pisane na szybko i tak zwany "odwal się".
Ale nie mam samych złych wiadomości! Nie znikam na dobre, o nie! :D Wciąż będę prowadziła aska, gdzie możecie mi zadawać pytania. Oprócz tego założyłam INSTAGRAMA, którego będę prowadziła w formie mini bloga. Będę wrzucała przepisy, jadłospisy, swoje treningi itd, czyli praktycznie to, co wstawiałam tutaj. :) Mam nadzieję, że ta zmiana przypadnie wam do gustu.


> ASK <

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz