28.02.2014

Najgorsze są zawsze początki


Nigdy nie wiem co napisać w pierwszej notce. Napisać coś o sobie? Czy jak? Może po prostu was powitam? Myślę, że to najlepsze wyjście.:)
Witam Was, moi kochani na moim blogu, który mam nadzieje okaże się być dla was pomocny i dowiecie się z niego kilku ciekawych rzeczy.
Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie. Pojawią się wpisy na temat:
  • diet
  • ćwiczeń
  • inspiracji
  • motywacji
  • porad
  • obalania mitów
Co o tym sądzicie? Zaciekawiłam was? Mam nadzieję.
Jestem osobą, która już długi czas interesuje się zdrowym żywieniem, ćwiczeniami i tak dalej i uznałam, że czas najwyższy podzielić się moją wiedzą z szerszą grupą osób. No i oprócz tego, bardzo lubię pomagać innym. Szczególnie, że widzę, ze coraz więcej dziewczyn wręcz desperacko pragnie schudnąć i bierze się za to ze złej strony. Głodówki, wymioty i tak dalej. Uwierzcie mi, nie warto. Ale nie o tym teraz. Mam nadzieję, że mój blog pomoże wam i zmotywuje do wybrania właściwej drogi na której zawalczycie o wymarzoną sylwetkę. 
Ściskam i do napisania!

Paulina
Następny wpis już jutro: Jak się zabrać za odchudzanie? Przydatne porady jak zacząć.


image

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz